20 faktów o mnie


1. Lubię być sama, lubię przebywać sama ze sobą. Może dlatego zazwyczaj dużo dzieje się na moich obrazach.


2. Myślę, że jest w tym równowaga wewnętrzna. Dynamicznie podchodzę do ruchów na obrazie, kiedy w mojej głowie jest spokój.


3. Im jestem starsza, tym bardziej lubię kolory i tym ruchy pędzla są u mnie swobodniejsze. 

4. Kiedyś wszystkie obrazy musiały być idealnie wymuskane, bardzo techniczne. Teraz czuję większą potrzebę "wyżycia" się, potraktowania malarstwa jako ujścia energii, szukania nowych sposobów malarskiej ekspresji.

5. Jeśli za długo maluję, to później trudno mi na nowo złapać kontakt z innymi ludźmi i lubię to. 

6. Podczas malowania staram się wyłączyć myślenie tak, aby największą rolę odgrywała obserwacja. Można myśleć przed i po malowaniu, ale to co się widzi w trakcie, powinno odgrywać największą i najważniejszą rolę.

7. Nie lubię jak ktoś komentuje moje obrazy w trakcie malowania, albo próbuje dawać mi rady co i jak powinnam zrobić (to chyba w każdym artyście siedzi coś takiego - tylko ja wiem, jak mój obraz ma wyglądać).


8. Banalnie uwielbiam podróże i jedzenie, ale już oryginalnie - wieloryby.


9. Kocham Nowy Jork i Boston, byłam tam dwa razy. Jest w nich coś, co powoduje, że wszystko jest możliwe i do osiągnięcia.


10. Mogę żyć wszędzie, gdzie  ocean.


11.Lizbona jest takim miejscem, gdzie zawsze będę podróżować kiedy zapragnę nieliczonej ilości inspiracji.


12.Jesień jest dla mnie najbardziej twórczą porą roku. Brak słońca powoduje,że maluję zdecydowanie więcej i łatwiej mi się skupić. Słońce rozprasza. Jest za pięknie żeby siedzieć przy sztaludze. Wtedy się patrzy, nie maluje.


13. Smutek dla mnie jest zdecydowanie bardziej twórczy od radości.


14. Boję się momentu (a wiem, że taki nadejdzie), kiedy wyłączę się i będę tylko malować


15. Nie lubię u innych ludzi wszystkich cech które sama mam. Moje własne wady są wtedy dla mnie dużo bardziej widoczne.


16. Jak chyba każdy artysta, jestem trochę próżna


17. Uważam, że moda to też sztuka, w którą trzeba inwestować.


18. Lubię prowokować ludzi do stawania ze mną w konfrontacji. Czasami brak akceptacji z ich strony jest bardzo twórczy i inspirujący. Przeciwstawianie się im jest jakąś formą budowania mojej własnej świadomości. 


19. Śniadanie jest dla mnie jednym z najintymniejszych momentów w ciągu dnia. Lubię być wtedy sama.


20. Nie jestem w stanie przetrwać bez kontaktu z moim psem. Właściwie wolę spędzać czas z psami niż z ludźmi. Czuję się w ich towarzystwie zdecydowanie spokojniejsza,a przecież w moim malarskim życiu spokój powinien liczyć się najbardziej.

Komentarze

Popularne posty